Щорічна веб-конференція НАПН

МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ І РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ЗДІЙСНЕННЯ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНОГО

День І

Компетентнісно зорієнтований зміст навчання іноземних мов

Англійська мова крізь призму культур елективний курс Культура і мистецтво Великої Британії

Підручник «Step Up with English 8» і технології оволодіння його змістом

Дидактичні та методичні підходи до організації навчання німецької як другої іноземної мови

\

Зміст елективного курсу з англійської мови «Завітайте до України» для учнів старшої школи


Особливості навчальної програми з фізики

День ІІ

Планування результатів навчання хімії на компетентнісній основі

Методика оцінювання навчальних проектів

Інновації в шкільній біологічній освіті: від теорії до практики

Навчально методичне забезпечення щодо формування біологічної компетентності

Загальнобіологічні закономірності в основній школі час готуватися до наступного року

Основні зміни у навчальних програмах з географії для ЗНЗ та їх відображення у засобах навчання

Компетентнісна модель уроку географії

Слово до молодих вчителів географії

Питання та відповіді


День ІІІ

Нові акценти у змісті та методиці шкільної суспільствознавчої освіти

Особливості навчання учнів основної й старшої школи правознавства

Особливості навчального змісту і його реалізації

Особливості роботи учнів із підручником у контексті компетентністного підходу

Методичний коментар щодо вивчення української мови у 5–11 класах

Роль організаційно-діяльнісних умінь у формуванні читацької компетентності

Реалізація вимог Державного стандарту у процесі навчання української мови

Комунікативність як концептуальний підхід до побудови підручників української мови

Система навчальних завдань як засіб формування читацької компетентності учнів 3-4 класів

Методические рекомендации по конструированию заданий на уроках русского языка

Компетентно орієнтовані завдання у школах України

Компетентнісний підхід у конструюванні завдань до художнього твору

День ІV


Методичні рекомендації вчителям щодо вивчення трудового навчання в 5-8 класах

Особливості методики трудового навчання учнів у 2016-2017 році

Дидактика технологічної освіти та методика трудового навчання

Реалізація виховного потенціалу мистецтва на уроках художньо-естетичного циклу

Сучасні підходи до національно-патріотичного виховання на уроках художньо-естетичного циклу

Впровадження тренінгової програми для педагогічних працівників “З Україною в серці"

Сучасні акценти військово-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді
















Немає коментарів:

Дописати коментар